Clubman Pinaud, Lustray Blue Spice, płyn po goleniu, duża butelka 414ml

Clubman Pinaud Lustray odżywia i uelastycznia skórę twarzy i szyi po goleniu, zapewniając odpowiednie nawilżenie i miękkość. Blue Spice to bogaty i ciepły aromat z kwiatowymi nutami głównymi, które stopniowo dotykają serca cynamonu, wawrzynu i róż, które z kolei prowadzą do nut kadzideł, drewna i piżma.

58,00 zł tax incl.

By buying this product you can collect up to 5 loyalty points. Your cart will total 5 loyalty points that can be converted into a voucher of 2,50 zł.

More info

Dziedzictwo Clubmana Pinauda sięga początków XIX wieku w Paryżu i zostało zbudowane przez znanego perfumiarza Edouarda Pinauda. The House of Ed. Pinaud był sklepem specjalizującym się w luksusowych zapachach dla mężczyzn i kobiet, a także innych produktach higieny osobistej. Dzisiaj, aby poprawiać wygląd i samopoczucie mężczyzn, Clubman Pinaud wciąż udowadnia, że jakość nigdy nie wychodzi z mody.

Clubman Pinaud Lustray odżywia i uelastycznia skórę twarzy i szyi po goleniu, zapewniając odpowiednie nawilżenie i miękkość. Blue Spice to bogaty i ciepły aromat z kwiatowymi nutami głównymi, które stopniowo dotykają serca cynamonu, wawrzynu i róż, które z kolei prowadzą do nut kadzideł, drewna i piżma.

Produkt jest dostępny w stylowej plastikowej butelce w stylu vintage z zakrętką o pojemności 414ml. Nałóż niewielką ilość produktu na dłonie, delikatnie pocieraj i nałóż na twarz i szyję. Może być również stosowany jako zapach do całego ciała.

Woda wyprodukowana w USA.

Historia manufaktury Pinaud Clubman

Początki kultowej marki Clubman Pinaud sięgają 1810 roku, kiedy to Eduard Pinaud otworzył w Paryżu sklep dla mężczyzn z akcesoriami i kosmetykami do golenia oraz do pielęgnacji włosów. Od samego początku istnienia marki, miała się ona charakteryzować doskonałą jakością produktów i wyrafinowanymi zapachami. Znakiem rozpoznawczym Clubman Pinaud były i do dzisiaj są niezmienione etykiety, na których jest przedstawiony wizerunek eleganckiego mężczyzny. W 1910 roku marka zdobyła ogromną popularność i zaczęła sprzedawać produkty poza Francję, zdobywając uznanie na arenie międzynarodowej. Clubman Pinaud od 30 lat jest własnością amerykańskiej firmy, jednak do dziś sprowadza esencje zapachowe bezpośrednio z Francji.

Products in the same category

Customers who bought this product also bought: