Marki Jest 40 marek

Wyświetla od 1 do 40 z 40 produktów
  • Abbate Y La Mantia, Italia

    Rodzina Abbate Y La Mantia od ponad 20 lat uprawia szafran tradycyjnymi metodami na pięknych wzgórzach Maremmy w prowincji Grosseto. 

    Od wielu lat rodzina Abbate Y La Mantia prowadzi bardzo intensywne badania laboratoryjne nad skutecznością szafranu w kosmetyce. Dzięki tym staraniom udało się opracować metodę maksymalizacji działania szafranu i przekształcania go w produkty kosmetyczne o wyjątkowych właściwościach kosmetycznych.

  • Álvarez Gómez

    Perfumeria Álvarez Gómez rozpoczęła swoją działalność w 1899 roku. Jest to najstarsza perfumeria w Madrycie i od niemal od samego początku jest synonimem tradycji, doskonałej jakości, niepowtarzalnego stylu i autentyczności. W 1912 r. perfumeria wprowadziła na rynek swój najbardziej udany produkt w historii, tj. właśnie wodę toaletową „Agua de Colonia Concentrada”.

  • Clubman Pinaud, USA

    Historia manufaktury Pinaud Clubman

    Początki kultowej marki Clubman Pinaud sięgają 1810 roku, kiedy to Eduard Pinaud otworzył w Paryżu sklep dla mężczyzn z akcesoriami i kosmetykami do golenia oraz do pielęgnacji włosów. Od samego początku istnienia marki, miała się ona charakteryzować doskonałą jakością produktów i wyrafinowanymi zapachami. Znakiem rozpoznawczym Clubman Pinaud były i do dzisiaj są niezmienione etykiety, na których jest przedstawiony wizerunek eleganckiego mężczyzny. W 1910 roku marka zdobyła ogromną popularność i zaczęła sprzedawać produkty poza Francję, zdobywając uznanie na arenie międzynarodowej. Clubman Pinaud od 30 lat jest własnością amerykańskiej firmy, jednak do dziś sprowadza esencje zapachowe bezpośrednio z Francji.

  • Edwin Jagger

    Edwin Jagger - założona w 1988r. firma, w ciągu 20 lat stała się liderem w branży luksusowych produktów do golenia.

    Edwin Jagger to tradycyjny angielski styl połączony z najnowszą technologią i najwyższą jakością produkcji.

  • Il Ceppo, Italia

  • La Toja, Hiszpania

    Historia kosmetyków La Toja

    La Toja to wyspa w pobliżu wybrzeża hiszpańskiego postrzegana do końca XIX wieku jako jałowa i bezpłodna. Jednak przez przypadek ta jałowa i niezamieszkana wyspa stała się krajem pełnym życia. Przypadkowe badania wód stwierdziły, że wody w źródłach na tej wyspie są szczególnie bogate w sole, witaminy, minerały i wręcz cudownie działają na skórę człowieka. W rezultacie już w 1899 r. otwarto pierwsze uzdrowisko La Toja.

    Od tego czasu ludzie z całego świata zaczęli korzystać z jego uzdrawiających mocy. Wody mineralne, szlamy i naturalne sole ze źródła zostały upakowane w produkty kosmetyczne w celu dotarcia do szerszej grupy osób niż tylko kuracjusze La Toja.

    Nowy wiek przyniósł ze sobą wielkie wynalazki, które zmieniły codzienność. Odtąd higiena osobista stała się powszechnym nawykiem, a mydło stało się gwiazdą łazienki.

    W 1904 roku La Toja tworzy swoje pierwsze mydło, przygotowane z olejów roślinnych, substancji balsamicznych i soli mineralnych z La Toja, aby każdy mógł cieszyć się właściwościami term La Toja w swoim domu.

    W 1955 roku La Toja tworzy mydło Magno, pierwsze o właściwościach kosmetycznych. Wszystko w nim jest inne: kształt, kolor i zapach.

    Brak czasu i pośpiechu towarzyszą nadejściu lat siedemdziesiątych. Codzienna higiena jest modyfikowana przez ten nowy sposób życia, a żel i prysznic zmieniają podejście do mydła i kąpieli. W 1979 r. La Toja stworzyła swój pierwszy żel, Magno.

    Aby uniknąć stresu, nowe pokolenia lat osiemdziesiątych szukają schronienia w naturze. Zainteresowanie ekologią i środowiskiem prowadziło do pojawienia się produktów z naturalnymi składnikami; między innymi powstał żel Sales de La Toja.

    Szaleńcze tempo życia dzisiaj stworzyło potrzebę leczenia, które zapewnia fizyczne i psychiczne dobre samopoczucie. Nowe produkty o właściwościach termicznych przejmują łazienkę w naszych czasach.

    Dzisiaj, sto lat później, sole mineralne produktów La Toja są nadal wydobywane ze źródła La Toja Island, dzięki czemu wszyscy mogą nadal korzystać z przyjemności i mieć swoje małe SPA w domu.

  • Muhle / Muehle

    Początki manufaktury Muhle sięgają roku 1945 kiedy to zaraz po zakończeniu działań wojennych Otto Johannes Muller powrócił do domu w Stutzengrun (Saksonia) i postanowił założyć małą manufakturę zajmującą się produkcją pędzli do golenia. Nie miał na to ani środków, ani materiałów. Początkowo szczecina była gotowana w kuchni, a produkcja trwała tylko wtedy gdy na to pozwalało światło słońca, bowiem nieustannie brakowało prądu. Pierwsze produkty opuszczały Stutzengrun na drewnianych wozach zaprzężonych w konie.

  • Plisson, Francja

    Manufaktura Plissona  została założona w 1808 roku przez Georgesa Plissona i niezwykle szybko zyskała świetną reputację oraz stała się wyznacznikiem norm jakości oraz trendów. Dzięki temu Plisson został oficjalnym dostawcą dla armii Napoleona Bonaparte. Od samego początku wszystkie pędzle pochodzące z tej manufaktury są tworzone ręcznie zgodnie z tradycją wypracowaną przez najwyższej klasy mistrzów. Pędzle są prawdziwymi brylantami wiedzy opartej o ponad 200-letnie doświadczenie i wyrażają w najwyższym stopniu nieprzemijającą pasję ich twórców.

    Kluczową cechą tych pędzli jest wyjątkowo rygorystyczny dobór włosia – tylko z borsuka – pod kątem elastyczności, wytrzymałości oraz przede wszystkim chłonności wody. Plisson wykorzystuje włosie z całego świata. To które przejdzie niezwykle dokładną selekcję ma przypisywaną wewnętrzną klasę jakości. Tradycyjnie najwyższą klasę mogą otrzymać tylko pędzle z borsuka górskiego europejskiego. To właśnie ono, zdaniem ekspertów Plissona, jest niezwykle cenne i ma najlepsze właściwości. Bardzo dobre nawilżenie skóry stanowi klucz do dobrego golenia. Zatem pędzel o dobrych właściwościach chłonnych jest równie ważny w rytuale golenia jak dobra brzytwa czy maszynka do golenia.

    Dziś z całym przekonaniem można powiedzieć, że ta marka sprawdziła się i udowodniła swoją wartość. Całe pokolenia użytkowników wybierały produkty właśnie tej manufaktury, niektóre nawet przechodziły z pokolenia na pokolenie. Nawet dziś, w epoce kosmicznych technologii, kunszt dawnych mistrzów pokazuje swoją klasę i bije o głowę współczesne techniki.  

    Firma Plisson od wielu już lat produkuje również tradycyjne maszynki do golenia pod marką Plisson-Joris. Każda maszynka stanowi idealną kombinację luksusowego designu, ekstremalnej trwałości oraz niebywałej precyzji. Materiały jakie są wykorzystywane do produkcji tych maszynek są najwyższej jakości. Jest to złoto, platyna, pallad, róg, drewno egzotyczne i wiele innych. Każda maszynka jest idealnie wyważona i pozwala manewrować z niebywałą precyzją. Z całą świadomością można powiedzieć, że nie ma lepszych.

    Prosimy o zapoznanie się z nasz ofertą Plissona – z czasem zamierzamy znacznie wzbogacić ofertę. Z racji tego, że dla większości produktów istnieje możliwość wyboru jakości włosia czy materiału indywidualne zamówienia są również możliwe!

  • Proraso

    Początki Proraso sięgają początków XX wieku kiedy to Ludovico Martelli w 1908 założył we Włoszech małą firmę zajmującą się dystrybucją kosmetyków do golenia do salonów fryzjerskich. Marka Proraso pojawiła się dopiero w 1948 roku kiedy małe laboratorium pana Martelli stworzyło krem przed goleniem oraz krem po goleniu, które odniosły prawdziwy sukces wśród włoskich barberów. 

  • Simpsons

    Początki manufaktury Simpsons sięgają 1919 roku kiedy Aleksander Simpsons założył małą manufakturę pędzli na londyńskim East End. Biznes doskonale się rozwijał, a produkowane przez Aleksandra Simpsonsa pędzle cieszyły się dużą popularnością oraz wygrywały liczne nagrody w konkursach. Od pewnego momentu pędzle Simpsonsa zaczęły być postrzegane jako najlepsze brytyjskie pędzle do golenia.

  • Taylor of Old Bond Street

    Kilka słów o manufakturze Taylor's of Old Bond Street:

    Początki kultowej marki Taylor of Old Bond Street sięgają 1854 roku kiedy to Jeremiah Taylor założył swój pierwszy salon na słynnej Old Bond Street w Londynie. Bardzo szybko zyskał wysoką reputację wśród społeczeństwa brytyjskiego za wysoką jakość swoich produktów. Jego tradycja jest kontynuowana przez kolejne pokolenia. Marka Taylor of Old Bond Street jest uosobieniem klasycznego brytyjskiego stylu, dyskretnej elegancji, niezawodności i doskonałej jakości. Wszystkie produkty są projektowane tak, by spełniały najwyższe standardy.

  • Thiers Issard, Francja

    Początki manufaktury brzytew Thiers-Issard sięgają 1884 roku kiedy to dziesięcioletni Pierre Thiers rozpoczął praktyki u kowala. Jako uczeń mistrza kowalstwa pracował sześć dni w tygodniu. Po kilku latach praktyk doszedł do takiej wprawy, że potrafił uderzyć młotem kowalskim nawet 10 000 razy w ciągu jednego dnia, a w każdej ręce potrafił udźwignąć ciężar o wadze około 80kg. Mając 24 lata Pierre Thiers otworzył własny zakład kowalski, któremu nadał nazwę Thiers-Issard.

  • Valobra, Genova

    W 1903 roku Virgilio Valobra założył fabrykę mydeł w Genui. W swej produkcji chciał zachować technikę mistrzów mydlarskich z XVIII w. oraz wykorzystywać przy niej same naturalne składniki. Starożytna metoda do produkcji mydła, która polegała na gotowaniu w kotle na otwartym powietrzu, była zawsze wykorzystywana przez Valobrę, a skarb cennych receptur był przez dziesięciolecia stale wzbogacany.

    Na początku produkcji mydła Valobry miały kształt dłuższych prostokątów, ponieważ składały się z połączonych ze sobą dwóch lub trzech kostek, które były umieszczane bez opakowań w drewnianych skrzyniach. Klient podczas kupowania musiał więc samodzielnie odcinać kawałki mydła. W kolejnych latach produkcji zaczęto owijać kostki mydła w papierowe bibuły by uchronić je przed uszkodzeniem. Dopiero w latach 20 pakowano mydła w papierowe opakowania po uprzednim owinięciu ich w bibułę.

  • Wacker SOLINGEN

Wyświetla od 1 do 40 z 40 produktów